MAXPEEDINGRODS Turbo Patron for Renault Megane II 106HP 78KW 1.5 dCi K9K 2005 - 54399700070 for Nissan Qashqai 1.5 dci K9K
- s27733
- bmw 528i turbo, pude renault gt turbo, turbo renault f9q, 54399700070 turbolader, renault clio 900cc turbo, renault kwid turbo, bmw 430i twin turbo, sweatshirt 5gt turbo renault, renault 5 turbo ure, renault 1 8 turbo
- mall
Information
- Oprindelse - KN(Oprindelse)
- Del Nummer 1 - 5439 988 0030 5439 970 0030 7711368560 8200405203 8200507856
- Element Type - Turbo
- Forskydning - 1,5 L
- Tilstand - Brand Nye
- Krav - Ingen immaterielle rettigheder, affiliate og sponsorat med den tredje part mærker.
- Emne Diameter - 15cm
- Garanti - Ja
- Item Bredde - 12cm
- Materiale Type - Legeret stål og aluminium Legering, Turbine Hjul Materiale K418
- Ekstern Afprøvning, Certificering - ISO9001
- Type - KP39 0030 Turbo Turbolader patron CHRA
- Varenummer - 54399880030 54399700030 5439-988-0030 5439-970-0030
- Item Højde - 15cm
- Produkt Type - Dette er eftermarkedet replcement del.
- Item Længde - 12cm
- Specielle Funktioner - Afbalanceret med Schenker
- Nej. af Cylindre - 4 Cylinder
- Model Navn - BV39 CHRA, 54399880030 54399700030 For Renault Clio 3 Scenic II Qashqai
- Mærke - maxpeedingrods
- Bemærk Produkt - På grund af lys og forskellige skærm, billed og produkt måske lidt anderledes
- Motor detaljer - For Clio / Megane / Modus / Scenic 1.5 DCI K9K 106HP
- Del Nr. - 8200625683 8200578381 7701476883 14411-00Q0F
- Element Vægt - 2kg
- Passer til - For Nissan Qashqai For Renault Modus Clio 3 Megane II Scenic II 2 3..
Bemærk : ekstra shipping gebyr vil blive opkrævet for nogle fjerntliggende område
Alle Spotonjobs.dk forsendelse metode kan bruge 20 til 60 leveringstid , hurtig shipping er meget hurtigere og mere sikker Anvendelse: til Nissan Qashqai / Tilda 103HP 76KW 1.5 dCi K9K 2007-
for Renault Clio III 106HP 78KW 1.5 dCi K9K 2005-
for Renault Megane II 106HP 78KW 1.5 dCi K9K 2005-
for Renault Modus 106HP 78KW 1.5 dCi K9K 2004-
for Renault Scenis II 106HP 78KW 1.5 dCi K9K 2004-
Turbo varenummer & OEM-Nummer: 54399700030 , 5439-970-0030 , 5439 970 0030
54399880030 , 5439-988-0030 , 5439 988 0030
54399880070 , 5439-998-0070 , 5439 998 0070
54399700070 , 5439-970-0070 , 5439 970 0070
7701476183 , 770-147-6183 , 770 147 6183
8200405203 , 820-040-5203 , 820 040 5203
8200507856 , 820-050-7856 , 820 050 7856
8200625683 , 820-062-5683 , 820 062 5683
BV39-0030 , BV39-0070 , BV390030 , BV390070
Bemærk: * lejetype: Tidende Lejer * Tilbehør: Du vil få præcis, som vist i billedet ovenover * du bedes Venligst bekræfte din gamle turbo del antal kampe sammen med en af de varenumre, som ovenfor * Professionel installation anbefales (Ingen Instruktion Medfølger) * Det er til reparation eller ombygning af det komplet turbo
* For ethvert behov, så kontakt os:
HVORFOR VÆLGE OS:
Vi er meget professionelle turbolader og patron producent, er alle vores turbo og chra er to GANGE AFBALANCERET og fuldt ud testet inden afsendelse fra fabrikken, vi tilbyder 2 års garanti
Om Turbo fiasko:
De 6 mest almindelige fejl er:
1. Olie sult
2. Olie forurening
3. Stød
4. Blokeret Motor pause
5. Overskridelse af aksel og hjul
6. Hot lukke
Almindelige årsager til turbolader fiasko:
1. Mangelfuld Smøring / Manglende vedligeholdelse
2. Fremmedlegeme damageOverspeeding
3. Overdreven olie tryk
4. Højt kilometertal motor
5. Motor Mangler Strøm
Følgende situation angive turbo fiasko:
1. Sort Røg
2. Store Motor Olie Forbrug
3. Blå Røg
4. Turbo Støjende
5. Cyklisk lyd fra turbo
6. Olielækage fra kompressor segl
7. Olielækage fra turbine segl
Vores produkt vil ikke komme med instruktion af installationen, anbefaler kraftigt at du finde professionel mekaniker til at hjælpe dig med at installere det, her er nogle tjekke listen, før installationen .
1. Udskift olie-kabler og fittings.Disse linjer bliver ofte sat med nedbrudt olie, som begrænser olie flow og dræning.
2. Ikke anvendte silikone eller tråd tape
3. Sørg for, at alle åbninger til turbo er åbne og ikke stikket eller loft off.
4. Sluk brændstof eller deaktivere tænding og tørne motoren i mindst 15 sekunder, eller indtil olietryk er rejst
5. Tillader motoren at hurtig tomgang (1.000 RPM) for 3 - 5 minutter, til Sæde turbo sæler
6. Lad altid motoren køre i tomgang i 3 -5 minutter før lukke ned, ellers turbo vil fortsætte med at dreje uden olie, smøring og pres
7.Når der skiftes olie, sørg for at prime olie filter
Efterlad en kommentar
Relaterede produkter
Har også købt sammen med dette produkt
Kommentarer